Dat communicatie rond begraafplaatsenbeheer niet eenvoudig is geldt des te meer wanneer u als lokaal bestuur informatie moet delen over concessietermijnen, ruimingen of de (her)inrichting van de begraafplaats.
Voordat u dergelijke boodschappen communiceert, is het essentieel om een goed doordacht communicatieplan te hebben, ongeacht of u een beambte, beleidsmaker of beheerder bent.
Hoe komt u tot een goede communicatie op uw begraafplaats?
Experte Tamara Ingels zal u tijdens een live webinar inzicht doen krijgen in het belang van goede communicatie op de begraafplaats. Ze zal u leren hoe u mogelijke communicatieproblemen kunt voorkomen of aanpakken, en hoe u de communicatie grondig kunt voorbereiden.
Daarnaast reikt ze praktische tips en tools aan om succesvol aan de slag te gaan. U leert wat u beter kunt vermijden, hoe u iedereen op één lijn krijgt.
Schrijf u of uw collega snel in voor dit live webinar op 5 juni 2025 via onze opleidingenwebsite (er zijn nog enkele plaatsen vrij)
Doelgroep? Medewerkers en mandatarissen van de dienst Burgerzaken, evenals andere medewerkers binnen een lokaal bestuur die betrokken zijn bij de communicatie rond begraafplaatsen.
💡Deel deze opleiding met uw mandataris en/of collega's om samen een goed communicatieplan te bekomen voor uw lokaal bestuur.